En vecka har gått.........

Ja, var tar en vecka vägen? Borta.......   Vad har jag gjort? Förra tisdagen hängde jag med Lena och provade på att sjunga i Gospelkör, inte så tokigt! provade på att sjunga alt, har aldrig gjort det förut, alltid varit sopran när jag var med i kör förr. Men man ska inte vara rädd för att pröva på något nytt! Nu får framtiden utvisa vad det blir av detta! Annars har väl veckan rullat på som vanligt, jobbat 2 dar, sjukt på jobbet, maginfluensa!!!!! Det vill jag inte ha!!!!! Peppar, peppar, klarat mig än så länge! Den som säger; att det är väl inget!!! den har aldrig haft riktig magsjuka!
I fredagskväll var vi barnvakt i Gulliden, barnvakt å barnvakt, vi rådde om våra små "skitungar".
Dom troppade sakta av en efter en och gick och la sig!!! Malan somnade till min "Byssan lull...... Det förstår jag, det skulle jag också ha gjort!!!!
Lördagen: invägning för mannen, han har nu gått ner 15kg!!!! Var ska detta sluta? Han försvinner väl till slut! Jag förberedde mat hela dan, Anderssons och Persson- Svensson var här på kvällen. Lekafton med "Ångvisslans vänner! Vi har alltid lika roligt! Fick faktiskt godkänt för min V.V mat, ja , nu va ju inte allt V.V mat nej, efterrätten var Chokladmousse med grädde gjort på vanligt vis och drickat??? Nja, knappast godkänt av V.V!!!! Vinet ska man dricka, fick jag förklarat för mig och inte slå ut!!!!!! Ja, det hände en liten olycka! Värdinnan "råkade spilla" ut sitt vin i knät och på mattan!!!

Tänk vad snabba alla är med kameran då! Fast det här va ju inget mot hur mina nya jeans såg ut!
Ja,ja, lite spill får man räkna med när det är fest!

Tänk va roligt man har i "glada vänners lag"
Sen var det dags för grabbarna att ge sig ut i garaget och "mysa och pysa"
om jag inte tar fel så var nog Jägermaistern med också!
Söndagen blev ganska slapp, S-O var på ett möte istan, Bengtssons var här och fikade, sen tog vi en liten åktur neråt Vättern och kikade. Vad folk det var ute och "skrinnade" på isen! Men det var ju också en underbar dag för detta. Ja, nu en ny vecka och jobb, jobb..... Skulle gympat i måndags men jag tyckte jag hade gympan tillräckligt med två städ på "raken" på jobbet! Det kallar jag gympa!
Annars inget planerat för resten av veckan, jo, förresten, till helgen blir det nog en god middag på Rivera i Skövde med två goda vänner! Ska bli kul!!!! Tjingeling!
1 Anonym:

skriven

Hej jag har vattkoper.

2 från pauline:

skriven

Kommentera här: