LEDIG TRE DAGAR!

Jaha, nu är jobbehelgen över och man är ledig 3 dar! Gött! Har precis satt i mig en bakad potatis med skinka, lök och keso, jättegott! Så nu mår man riktigt bra! Kaffekoppen är på plats så det är bara att börja skriva!

Ser den inte god ut? Den var god!
Har hunnit med mycket redan, enligt mig själv.
Tvättat åt svärmor och strukit och vikt ihop, kört 2 tvättmaskiner åt oss själva och hängt ut!
Ingen "sketlokt" mer, hoppas det är färdigkört för ett tag. Varit på Willys och handlat så nu klarar det sig några dar till, får vi hoppas! Vikten då? Jo, då, har gått ner hela 9 kg, så nu får det vara bra! Annars försvinner jag väl helt och hållet! Nej, det är nog ingen risk. Men varför ska det ta på fel ställe? Ansiktet te.x, jag har ju fått rynkor!!! Dom fanns inte där förut!!!! Två andra kroppsdelar har också sjunkit ihop, ja,ja, här behövs ingen fettsugning iallafall! Kanske lite Silikon istället? Men magen? Nej, den sitter där den sitter!!! Sittups, kanske? Tror det är försent att börja med det! Man får vara nöjd ändå "när man ä som man ä, å inte ble som man sulle"!!!!! Mannen i huset har gått ner dubbelt så mycket som mig, men så vägde han ju mycket mer också!
Nog om detta!
Måste visa hur mina Balsaminer har vuxit på tre veckor!

Har gett bort till höger och vänster, ändå har jag väl ett 20-tal krukor kvar.
Kul att följa!
Betty Boop-sakerna blir bara fler och fler, behöver en "stringhylla" till!!!!! Nån som har nån till salu?

Fullspäckat!

Senaste tillskottet! Knästrumpor som jag fått av Lena!
När ska jag ha dom tro? Kanske till "kortkort" i sommar!!!
Tror inte min man går med på detta! Men visst är dom tuffa?
Ikväll blir det ryggympa igen, har inte varit på några gånger, slarv!
Det blir att köra stenhårt idag, särskilt magmusklerna! Trappor är bra träning har jag hört, så där får jag min beskärda del, datorn är nämligen på andra våning! Det blir många gånger på dan ska ni veta som jag springer upp och ner!  Husvagnarna börjar hämtas ut nu från vår lada, en har hämtats och en försvinner idag. Juni, ja då är det tomt i ladan och vi kan börja planera för den årliga förfesten där innan Ekåsen (19 juni) alltid lika skoj, fast jag undrar om inte förfesten är roligast? Det brukar ju vara så!  2 månader idag, förresten!
Nej, nu tror jag att jag får gå och göra lite nytta, finns massor att göra, särskilt ute! Behöver tvätta och måla staketet (det är vitt) men inte nu längre, det är i det närmaste grönt!!!! Vitt staket är snyggt så länge det är vitt!!!! Ja, det blir inte staketjobb idag iallafall! Jag tror att jag ska umgås med dammsugaren ett tag! Tjingeling för denna gång!

Kommentera här: