TIDEN GÅR

Sitter här och tänker på, vad tiden går fort! Ett år är ju ingenting längre! Den här måndagen för ett år sen, ja vad gjorde vi då? Jo, då höll vi på att packa som bäst, nej, nu ljuger jag, jag hade nog redan packat klart sen flera dar tillbaks! Nervositeten hade nog infallet iallafall. Vi åkte nämligen till Usa och San Francicso den 23 september! Fattar inte att det är ett år sen redan! Skulle kunna tänka mig att åka imorgondag igen, fast vi ska faktiskt ut och åka imorgon! Till Tidaholm och Gulliden!!!! Den här "sketungen" fyller nämligen 31 år imorgon!


Här var "damen" i fråga bara 1 år gammal.


Här tror jag att hon har hunnit bli 11 år.
Ja, tänk vad åren går och vi med dem!
Idag har jag varit riktigt "redier" sorterat papper och räkningar m,m,
och satt in i sina pärmar, tog nog 3-4 timmar att göra detta. Då förstår ni att det har varit eftersatt!
Men nu är det gjort, för denna gång! Vi har tänt första gången i pelletskaminen, underbart skönt.
Onödigt, tyckte min man men det tyckte INTE jag!
Ikväll är det dags att se på Färjan igen, ett program som handlar om färjan Cinderella, som vi brukar åka med
vid Rock At See, tyvärr blir det inte så i år, biljetterna var slut! Men det tar vi igen i februari, då är det också Cinderella som gäller! Kul att ha nåt att se fram emot men däremellan ska det bli en kryssning till Kiel tillsammans med Anderssons. Funderar på att se programmet om Hollywood-damerna också kan ju vara kul att se hur dom lever livets glada dagar. Om dom nu gör det? Det kanske inte är så roligt alltid? Det kanske är lugnare och skönare att bo i Kälvene? Vad vet jag, vad vet jag? Får väl se efter kvällens program vem som verkar lyckligast, jag eller dom? Nej, nu ska kaffebryggaren på så jag kan "bänka" mig framför tv-n. Tjingeling!

1 Marie:

skriven

Va sööööt jag va när jag var liten!!! Ses i kväll! Kram!

2 Sanna:

skriven

Kälvene är bättre, haha iaf om man ser hur Anna Anka verkar ha det ;-)

Kommentera här: