STAVGÅNG

Ja, ni läste rätt, jag har gått stavgång! Är ju med i Hälsovågen och har varit ute i Vartofta och fått lära mig lite om kosten och dess betydelse. Vi avslutade det hela med att gå stavgång i spåret, ganska skönt faktiskt! 10 "kärringar" på rad, vilken syn! Nu är jag bara hemma och vilar en stund för ikväll börjar allvaret igen. Jag ska börja jobba efter min sjukskrivning, hoppas att det ska gå bra. Har en elev med mig också, Lena Z har förbarmat sig över henne medans jag har varit hemma. Det ska säkert gå bra, det kan ju inte gärna bli sämre att gå med mig!!!! Först ska jag handla åt farmor, så hon klarar sig ett tag igen. S-O fick åka på en blixtvisit till Karlstad idag för det var en som hade fått influensa där och dom var kort om folk. Han stack iväg redan klockan 5 i morse. Det blåser storm här ute i Kälvene idag kan jag tala om, önskar att alla löv kunde blåsa av och ut på gärdet, det kommer att bli driver med löv här annars! Solen skiner iallafall, alltid något att glädja sig över!! Tjingeling!
1 Veronica:

skriven

Det var la roligt med stavgång!!!!

Kommentera här: