RYGGSKOTT?

Har fått ryggskott, eller vad det nu är? Det bara kom!!!  I ländryggen av alla ställen! Kan gå och stå, det är inga problem men sitta, nä fy f-n! Ett hel-te rent ut sagt!!! För att inte tala om att klä på sig, fick faktiskt hjälp med det i morse. Har iallafall genomlidit 4 timmar i Folkets Park, ja, jag har inte dansat om ni det trodde! Nej, det var en föreläsning om Världsskapet, om hur man välkomnar folk, här tycker nog jag att det är det sunda förnuftet som får råda! Hur som helst så fixade jag det! Ja, inte att välkomna folk alltså utan att klara av föreläsningen med min onda rygg, mest stående! Kände mig som en "panelhöna" där i Folkets Park när jag stod och hängde. Skulle egentligen berätta om helgen som varit men det får bli en annan gång, klarar inte att sitta så länge vid datorn. Tjingeling!
1 Veronica:

skriven

Hur går de med ryggen???

Ryggskott är inget vidare. Har jag själv haft.

Krya på dig!!!!

Kram

2 Anonym:

skriven

Ja du hade det inte lätt, det är tur att du alltid har det goda humöret med. Men vi fick ju ingen lunch och då blir man lite grining eller hur? Hoppas du har blivit bättre med ryggen kram på dig.

//

Helene

Kommentera här: