RYGGYMPA

Var på prova-på-aktivitet igår, ryggympa! Trodde det skulle vara tråkigt och jobbigt, men tji fick jag! Det var nåt som passade mig, både lättsamt och roligt. Det tyckte både jag, Lena och Veronica.En sak är jag säker på; jag ska fortsätta med detta! Känner redan skillnad, även magen fick sin beskärda del och det skadar ju inte!!!! Har legat intill en het kamin inatt, ja, inte en kamin i den bemärkelse som ni tror. Nej, det var S-O, han hade fått en febertopp. Han kände sig krasslig när vi skulle gå och lägga oss så han värmde honung, socker och rom och drack! Då kan ni ju förstå att han var het!!! Imorse kände han sig pigg och gick och jobbade men när vi träffades på Shell för att äta middag så tyckte han att det var inte riktigt bra så det får bli lita medicin ikväll igen, som han uttryckte sig! Hrm...  Har lagat mat hela förmiddan idag, köttbullar bl.a men dom ska levereras till Vartofta-borna, men jag tycker ju att det är så roligt att laga mat men vi kan ju inte bara äta för jämnan, då är det ju tacksamt att få ge bort. Har varit ute en halvtimme i blåsten nu och fått ner lite tulpanlökar i jorden. Puh!! Trädgårdsarbete är inte mitt gebit!!!! Ändå tycker jag ju att det är så härligt på våren när det blommar. Funderar på att skaffa en trädgårdsmästare som sköter allt, kan Anna Anka så kan väl jag! Fast det är nog skillnad på min och hennes plånbok! Tyvärr!  Ni vet väl att man ska hänga barnens kläder på galgar när det är struket? Det fick jag lära mig av Anna Anka igårkväll. Tror inte ens att en "vanlig" barnfamilj stryker alls, nu för tiden så viker man tvätten som det heter! Fast jag irriterar mig på programmet så kan jag inte låta bli att se på det. Det är skillnad på folk och folk!!! Idag är det Jenny och Jennifer som har namnsdag, grattis!! Sedan 20 år tillbaka så är Jenny ett modenamn, ca. 40600 har det som tilltalsnamn. Funderar på om jag ska göra nåt mer idag eller om jag bara ska slappa resten av dagen? Tjingeling!

1 tannaz:

skriven

hej! vad duktigt av dig själv tränar jag gym men funderar på att börja gympa på friskis=)

ha en superdag tannaz

2 elin:

skriven

fin blogg =)

haru en bra dag?

3 vikka:

skriven

Inte dåligt kanske borde börja med det själv. .

4 Emma:

skriven

jag borde nog också testa det ^^



allt bra med dig?

5 ronja:

skriven

var med och bestäm vad som borde tas upp i bloggen ikväll!;)

6 Fanny <3:

skriven

Åh duktig du är som tränar!! :) Behöver också komma igång med träningen känner jag! Friskis och svettis skulle vara något ;)



Ha en trevlig dag! KRAM

7 mellenofsweden:

skriven

Hej, kikar in.. fin blogg! Allt bra med dig? :)

8 Jennie:

skriven

Ska faktisk på ryggjympa om en timme på friskis o svettis.

9 Anastasia:

skriven

Fin blogg! =)

10 jenny:

skriven

Jag heter jenny :D

11 luffi:

skriven

hei! vill du vara med om att vara dagens blogg? ta dig en titt! Kram luffi.se

12 Hana, BD-fan:

skriven

Häj!

Är du intresserad av bandet Broder Daniel?

, då skulle jag uppskatta om du besökte min blogg!

Den är nystartad och har bara 1 "riktigt" inlägg än så länge, men kommer det läsare så kommer jag givetvis att skriva mer!

Uppskattar ett svar!



/Broderdanielstar.blogg.se

- Hana

Kommentera här: