REGN OCH RUSK

Sovmorgon! Skönt! Är ganska trött efter 3 heldagar på jobbet, är ledig ända till lördageftermiddag nu, Lena har bytt bort sin lördagkväll till mig. No problems! Då får jag sovmorgon i morgon också, för ikväll kanske vi ska åka till Milners i Tibro, Eva Eastwood uppträder där. S-O har fått en inbjudan från hans jobb och det måste man ju "nappa" på, dum vore man väl annars! Peter och Ann-Sofie följer nog med. Ska bli "skitkul"! S-O ska kolla upp lite tider m.m nu på förmiddan. Ska försöka städa lite här hemma och åka och handla till mig och farmor Inga under dagen, annars har jag inte planerat något för denna dagen!  Mina tankar går till Fam Gulliden, både Amalia och Maja ligger sjuka, bara det inte är svininfluensan! Stackars tjejer!!!! Nu ringer tjejerna precis så jag får prata med sjuklingarna, det låter inget vidare! Mia har fått tid på vårdcentralen till dom, skönt. Jag skrev regn och rusk men nu snöar det!!!!!!! Vitt på vägarna och i trädgården! Nej, va är detta? 16 oktober och snö!  Nu har jag och Mia pratat jul en stund, men det är ju 2 månader tills dess, men 2 månader går väldigt fort ska ni veta! Ja,ja, det blir nog bra med det, jag är iallafall ledig julafton i år annars jobbar jag alla dagarna, kul va???  Funderar på att ta nyår ledig! Det är ju inte så roligt att jobba både jul, nyår och trettondagshelgen! men så är det tyvärr i vårat yrke. Nej, nu är det dags för badrummet!! Tjingeling!

Kommentera här: