PROMENAD

Har inte börjat städa än, tog en promenad först! Solen sken, ja, det var underbart att gå ut och gå! Endast en halvtimme, men det räcker gott och väl! Vad är det jag håller på med? Är det mitt nya liv, eller? Jag känner själv att jag måste göra något, kläderna stramar och jag kan inte skylla på torktumlaren för den har jag inte använt på länge. Nej, jag tror att det var Hälsovågen som fick mig att tänka om och så det där förb-e ryggskottet! Man tycker man håller igång hela dagarna men man behöver nog bryta av med något annat emellanåt och så äta lite mindre men det är inte så jäkla lätt när man som jag älskar att både laga och äta god mat!!!!! Vet ni vad jag hittade förresten när jag var ute och gick, jo, blommor i dikesrenen! Är detta årets sista sommorblommor?

Hittade t.om några blåklockor, det ni!

Nej, nu är det städning som gäller, mattorna är skakade, nu är det bara att ta fram dammsugaren och moppen! Vi hörs!

1 Sara:

skriven

ÅH, vacker bukett!!! Det ser verkligen ut som en midsommarbukett! Härligt!

Kram

2 Sanna:

skriven

Lät härligt med en promenad! :)

Kommentera här: