MILLNERS

Det blev verkligen en helkväll i Tibro i fredags, Ann-Sofie och Peter hängde med för att festa och framförallt höra och se Eva Eastwood. Vi var s.k Wip-gäster!!! Det ni! Startade med att äta en jättegod pizza och en lika go öl till, i väntan på Eva. Den som ville kunde också besöka bilhallen och kolla in tjusiga "jänkare" som var till salu.
 
Här trivdes nog "herrarna" bäst!
När Eva äntrade scenen, så blev det ganska trångt men det var bara att armbåga sig fram för jag ville ju gärna ta lite bilder och gjorde så med.


"Rocka-Billy" och "Kjell" var nog dom mest önskade låtarna, dom gick verkligen hem.
Hon är fantastisk den här tjejen!
Trevlig kväll i många "goda vänners lag"
Lördag var det arbete igen, vilken tur jag hade att Lena ville byta tur med mig, då fick ju jag sovmorgon, kvällen gick fort som bara den, jag och Gunsan som skötte rulljansen!!
Söndag jobbade jag till 14, sen hem och vila "ryggen" en stund. Tog Chryslern och åkte en sväng,det är väl snart slut med åkandet för snart börjar dom väl salta vägarna! Tog en sväng till Kleva och Pelle och Evy men tyvärr ingen hemma. Ja, och nu sitter jag här igen, fotboll på tv och det är ju inget för mig som ni vet! Hörde att min kära svägerska hade blivit av med sin plånbok när hon var och skulle köpa sig en jacka, man kan inte vara säker nånstans. Förresten, hon ska nog inte ge sig ut att köpa jackor för det verkar föra otur med sig! En annan gång var hon i Ullared och köpte sig en billig skinnjacka, ja, då åkte hon dit för fortkörning på hemvägen!!! Det blir inga billiga jackor!
Nej, jag tror att jag ska gå och "knyta" mig nu, det är ju en dag imorgon också!  Jobbar heldag i morgon och sen är det ryggympan klockan 5. Det missar jag inte. På tisdag är jag ledig och då är det dags att snygga till sig i håret, klippning och slingor!!!! Man måste ju hålla sig snygg och fräsch! Ni kommer väl ihåg vad Anna Anka sa!!!! Man ska ju vara lika ung och snygg som när man träffade sin man!
Men åldern kan man väl inte komma ifrån, man måste ju bli äldre. Jag tror nog att insidan räknas lika mycket och den har hon nog inte mycket av!!! Tjingeling!

Kommentera här: