Firat Födelsedag

Igårkväll firade vi Sandra som fyller 17 år på måndag (tror jag) vi var inte ense igårkväll vilken dag den 2:e var! Jag och Åsa fick ge oss !!!! Maria hade rätt! Go mat som vanligt, för att inte tala om den goda kakan födelsedagsbarnet hade gjort!! Här fixas det sista innan vi ska njuta!

Vem fick jobba? Jo, Oskar naturligtvis!

Ledig dag idag, borde kratta löv men känner inte för detta,åkte till stan och handlade istället. Gått på "skattjakt" också, letat hårrullar hos "farmor" men fick ge upp! Vi fixade det ändå med hårblåsarn och lite spray, hon måste ju vara fin imorgon då det är kräftskiva på Elvagården. Ikväll är det tjejträff i Floby, "psykgänget" som ska äta och dricka gott hos Irene, alltid lika roligt! Men vi kommer att sakna Gunilla och hennes "tjöt" för hon kommer inte med. Jag ska köra för jag ska upp och jobba imorgonbittida (sorry) jag får väl skjutsa hem dom andra bägge till stan inatt!  Har en jobbehelg framför mig nu,fredag, lördag och söndag! Går som en dans!!!!! Det är marknad i Tibro på lördag också, hinner nog med detta också om vi kommer iväg i "ottan" Det brukar vi göra, morgonpigga som vi är! Ni vet katten som jag berättat om, nu har det gått så långt att han sover inne på natten också!!!  Vid 3-tiden inatt så ville han ut, ja, ni ska ju inte tro att jag vaknade, nä,ä "herrn" i huset fick allt "masa" sig upp och släppa ut honom!!! Men jag inhandlade kattmat när jag var och handlade! Vad ska man göra då, när han mår så gott hos oss??  Idag fyller vårat "fadderbarn" Sanna 19 år!!! Hipp, hipp, hurra! Vi kommer en annan da! Nej, nu ska dammsugaren fram och mattorna ut, lite nytta måste jag allt göra. Tjingeling.

Kommentera här: