En jobbehelg till ända.......

Så var då en jobbehelg till ända igen! Men först var det torsdag och vi våldgästade Irene i Floby, go mat och dryck. Ja, jag höll mig till lättöl, men det var inte dumt det heller och pajerna var underbara! Ett verkligt mysigt hem med många små "krypin" och änglar!!!!

Visst är den söt? Pryder verkligen sin plats!
Tack för en trevlig kväll!
Fredag; jobba, kräftskiva på Elvagården!!! Mycket folk som alltid, kökspersonalen får en stor Guldstjärna, jättego mat tyckte alla som var där!
Tårtorna gick inte av för "hackor" heller men jag tror dom kom från våran lokala affär.

Smaskigt!!!!
Tog mycket bilder, men dom lämnar jag inte ut här! Jo, förresten en del!
Personalen, te.x hur dom gottade sig!

Lena försökte truga på mig en kräfta men se det gick inte!
Härliga dekorationer fanns också på plats.

Verkligt uppskattad fest för alla som var med.
Lördagen ägnades åt Power Meet i Tibro och som alltid var det jag som handlade (det är ju en motormarknad) ett Betty Boop pennfack och en kjol!!!! Vad jag nu ska med den till? Vet inte ens om den passar mig!!!!

Men snygg! Min smak alltså!

 
Pennfacket!  Tänkte köpt en matta också men det blev inte så och nu ångrar jag mig!
En fika hann vi också med tillsammans men Mats och Anita.

Ser ut att vara väldiga diskussioner, antingen är det jobbet eller bilar, finns inte mycket att välja på när dom träffas.
Hoppade in på motellet på hemvägen och åt Skånsk Kalops sen bar det iväg hem för jag skulle jobba kväll! Hej och hå!
Söndag; jobbade till 14, blev bjudna på en god kaka av Veronika. Mums!  När jag kom hem hade min man lagat Korv Stroganoff, mmmm... Det är till att vara bortskämd ibland!! På kvällen körde vi in en "sketig" Kia till Skoglunds, service på den idag. Billös idag med andra ord! Tog vägen förbi Marco Polo, vi var hungriga igen (jag tycker inte vi gör annat än äter) har ju bara bloggat om mat!!!
21.00 tänkte jag vara på plats i sängen för att avnjuta filmen "Djävulen bär Prada" hade ju läst boken och tyckte den var bra! Va, den lika bra som boken? Ja, inte vet jag, för jag somnade!!! Det slutade med att S-O tittade på den istället! Har glömt att fråga vad han tyckte! Idag har jag iallafall haft sovmorgon, 11 timmar i sängen!!!! Det var nog behövligt! Ja, nu var jag ju inte själv i sängen, våran nya inneboende delade säng med mig!

Visst är han söt? Undrar var han kommer ifrån?
En riktig liten "sötnos"!
Idag blev det ingen lövkrattning som jag hade tänkt mig, blåser och regnar!
Vägrar att gå ut i sånt väder. Lena har lovat att hämta mig i eftermiddag så jag kan hämta bilen istan och sen bär det iväg på Gympa! Missade ju förra måndan så nu får jag köra stenhårt idag!
Imorgon ska jag ha symöte här, ja, vi kallar det så men vi sitter mest och äter och dricker och pratar "skit"! Tänkte bju på "symöteslåda" passar väl bra?  Tjingeling!

1 Veliga Vera:

skriven

Hejsan hej!

Skönt de varit å gympat!!! De gör vi riktigt bra tycker jag!!!

Nu finns kakreceptet på min blogg!!!

Vi ses på jobbet!!!



//Veronica

2 Veliga Vera:

skriven

AJ, vilken träningsvärk jag har idag =/

Speciellt i magen & på sidorna....

Hur har du klarat dig???

3 carinaholgersson:

skriven

Klarade mig riktigt bra denna gången, bara lite ont i magen!

Kommentera här: