Mina Alster

Jaha, det är konstigt, aldrig kan man få smyga med något! Men så är det när man har en blogg och alla läser på den.
Jo, Jennie, nu är det så att jag har inte skaffat några bruna kaffefilter ännu. Men bara för att göra dig nöjd, hi,hi, så gjorde jag färdigt det andra kortet i all hast. Blev ganska nöjd men ska inhandla bruna idag och så ska jag göra om det! Det lilla pappret som ligger inuti får bli en sida där man skriver sina namn, du förstår ju vad jag menar! Jättekul, det här. Nåväl, lägger ut en bild på mina alster.

Syns lite dåligt att det är ett påskkort, men det står faktiskt Glad Påsk på det.
Ska gå in på Norders när jag åker till stan idag och kanske jag inhandlar lite
grejer till Scrapbooking! Det är bara tiden som fattas att hålla på med det här.
Ska försöka få Mia att börja med detta, hon tycker säkert det är kul.
Tjingeling!
1 Sanna:

skriven

Verkligen jättefina kort! Låter kul, ngt man kanske borde prova på :)

2 Sanna:

skriven

Verkligen jättefina kort! Låter kul, ngt man kanske borde prova på :)

3 Sanna:

skriven

Verkligen jättefina kort! Låter kul, ngt man kanske borde prova på :)

4 Jennie:

skriven

BRAVOOO!!!!! De blev jättefina ju och sen väntar vi på en uppdatering med det BRUNA kaffefiltret...



Kramen

5 Anonym:

skriven

Snyggt morsan!! Men nej tack! Ser kul ut, men jag har 3000 kort som inte ens har blivit insatta i album, såna där vackra kort kan ju du göra nu istället om jag skulle behöva!!

6 carina:

skriven

Du man kan göra jättefina album också!!!!!

Kommentera här: