Tomater

Måste tala om att det har blivit tomater på 4 av mina tomatplantor! Det ni! Nu hoppas jag bara på att dom ska mogna också, än så länge så är dom knallgröna. Men dom är några riktiga "drinkare" jag får slå på vatten både morgon och kväll.

Här är beviset!
Nu är det ju inte bara tomater och blommor som pryder vår altan, nej,
det finns även bordsdekoration här!
Kolla in!

Är dom inte söta????
Hittade dom när vi var på en marknad i Skövde för ett tag sen, kunde
bara inte låta bli att köpa dom! I början var jag inte så förtjust i dom men ju mer
jag tittar på dom, ju mer älskar jag dom. Vad kan detta bero på?  När Malan
var här så sa hon att det var pappa och mamma!!! Kanske mormor hade
ett "finger med i spelet"? Alla som kommer hit beundrar dom.
Har precis kommit hem ifrån stan, har varit och köpt ett "skydd"!!!
Till grillvagnen, alltså! 99:- på Cheepy, får väl se hur länge det håller tätt?
Vart tog sommaren vägen förresten? "Regnet det bara öser ner.........
Nej, nu är det dags att fixa lite kvällsmat. Tjingeling!

Kommentera här: