NEDRÄKNING

Nu börjar nedräkningen!!! Vad då till undrar ni? Semestern förståss! Jobbar ikväll, torsdagkväll och fredag dag, sen är man ledig i 4 veckor. Jippie!!! Hoppas bara att jag har "tumme" med han där uppe och får varmt och härligt, annars jäklar!!!!  Vi har faktiskt inte planerat nåt inför semestern, bara ta dan som den kommer. Jo, förresten, blir det fint väder på lördag så sticker vi nog till Varberg och Wings and Wheels, vi får se. Första veckan på semestern ser jag nog inte till min man så mycket, då ska allt göras klart inför vår utställning och cruising. 10:e året nu som vi i  Nasco annordnar detta, hoppas på fint väder och mycket folk. Jobbigt men kul! Igår var det dags igen! Va då? Klippa gräset igen. Valde mellan att lägga mig på soffan eller klippa gräset när jag kom hem från jobbet, vilket val! Det blev det sistnämnda, skönt att ha det gjort, tog en liten siesta efteråt istället. Idag har jag målat en omgång bräder igen, det börjar ta på dom nu, det är faktiskt ganska kul att måla. En sväng till stan har jag också hunnit med, köpte mig ett par "jobbetofflor" det var verkligen behövligt!!!! Kanske kan slänga ett par gamla nu (bara kanske) dom är ju så goa och ingångna! Kan vara bra att ha! Nu är det ju så att jag har ganska många "bra ha saker" av alla de slag. Idag sticker Fam. Gulliden till Borås på semester, djurparken är väl ett måste förståss. Jag bad Linus och Maja att hälsa till mina "släktingar" och det lovade dom att göra!

Förresten Maja, snart är det dags för 7 ljus i tårtan !
Om 4 veckor ungefär så är det Majas 7-årsdag och dags att börja första klass
i skolan. Fattar inte var tiden tar vägen? Men så är det.
Hallo Kitty- örhängen stod visst på önskelistan, får se vad vi kan göra åt detta.
Nej, nu är det strax dags att göra sig iordning för jobbet, kul!!!! Måste ha en kaffetår
först, bara. Får nog ta in min tvätt också ifall det blir regn, tog in kläder igår som hade hängt sen
i tisdags! Den var välsköljd!!! Ren slöhet kan man också kalla det. Tjingeling!

Kommentera här: