Dagen snart till ända

Jaha, nu är denna dagen snart till ända. Stormar ute, men vi lyckades att klippa trädgården iallafall och veden är klar. Fick till och med på en pressening så nu kan det regna bäst f-n det vill!

Den räckte inte till riktigt!
Lagom till middag var vi färdiga, idag blev det äkta husmanskost!!!
Stekt fläsk med löksås, kan det bli svenskare?

Ser det gott ut?  Inget emot va`det va`!
Måste berätta något, jag var ca. en halvmeter från Sven-Erik Magnusson igårkväll,
ja, det är faktiskt sant! Han var med på Allsång med Lotta i tv:n, så jag ljuger inte om halvmetern!

Han sjunger underbart den "gossen".
Ikväll ska jag ha en slappekväll framför tv:n, jag är nämligen ensam. S-O
och övriga gänget i utställningskommite`n ska träffa tidningen inför utställningen
på lördag. Kan ni tänka er, han sa att han skulle åka och klippa sig innan!
Tror inte på detta förrän jag har sett det med egna ögon! Ska bli spännande
att se. Har glömt att tala om att jag köpte lite nya Betty Boop- grejer i Varberg,
en munkjacka och ett ljus.

Underbar varm och go!

Detta kan ju också värma om jag nu har råd att tända det!
Vad grejer det finns att köpa, jag tror att jag har ca. 50 olika saker nu med
Betty Boop på. Jag får väl be Maja eller Pauline att räkna dom.
Några regnkläder blev det inte inhandlat idag, har inte haft tid, förstår inte var tiden tar vägen????
Onsdag redan i morgon "lellelördag" som dom kallade den förr i tiden!
Har sett på en gammal 50-tals film,Great balls of fire med Jerry Lee Lewis, många
läckra "jänkare" man fick se. Nej, nu är det soffan som gäller!
1 Mia:

skriven

Jag hoppas du har tänkt att använda tröjan oxå, så den inte hänger på en spik bara!

2 Veronica:

skriven

Såg bilden i tidningen. Han hade klippt sig eller?!?!

3 carina:

skriven

Ja, kan du tänka du tänka dig!!!!!

Kommentera här: