Regn, regn....

Ena dagen solsken, ena dagen regn....... Igår var det underbart väder, jag prickar verkligen in mina lediga dagar! Målade faktiskt 2 fönster och klippte trädgården, nu har ju jag ingen "manuel" men fick motion så det räcker för en hel vecka, alltså tills nästa gång jag klipper!!! Passade på att sola samtidigt för det hänger väl också på slutklämmen nu, avslutade med grillning och ett par goda cider. Idag är det Jonna som har namnsdag, det finns omkring 4400 som kallas så i Sverige, Jonna kommer från danskan och kommer ursprungligen från Johanna som i sin tur kommer från Grekland, då vet ni det! Det står i mitt horoskop idag att jag vill köpa mig något vackert, undrar vad det kan va? Får fundera på detta när jag jobbar ikväll. Ja, så illa är det! Jag och Gunsan håller ställningarna ikväll, går säkert bra, lördag och söndag-dag sen är jag 3-ledig!!! Ledig och ledig, tittar jag i almanackan så ser det ganska fullt ut! Mer om detta sen!

Kommentera här: