Betty Boop


Hittade detta gamla inlägg med Betty Boop, var tvungen att visa det! Det är hämtat från 30-talet!
Är hon inte underbar?
Jaha, nu har man snart klarat av helgen, var bara hemma och vände, nu har jag skjutsat mannen
till Hökensås, han ska fiska (hette det visst)  Fy f-n vilka vägar! Hur ska jag hitta tillbaka dit inatt när jag ska hämta honom?
Ja, det blir en senare fråga! Ska be att Gunsan följer med, åker vi då vilse så kommer ju inte nån av oss till jobbet imorgon!
Det skulle se ut det!
Har även hittat en underbar låt som jag hörde för första gången för snart 20 år sen, men är lika bra!
Lite annorlunda, men härlig på något vis.
Va, mycket kul musik det finns på You Tube om  man bara har tid att sitta och kolla, men det har jag ju nu i min ensamhet.
Kan lyssna på precis vad jag vill, skönt va? Tjingeling!

Kommentera här: