Avbrott

Förlåt, avbrottet nyss, men Lena G ringde och sa att hon kommer och tar en kopp kaffe. Kände att jag var tvungen att snygga till mig lite och inte sitta i morgonrocken framför datorn!  Nu har vi iallafall druckit kaffe och löst "världsproblemen" så nu behöver ingen bekymra sig för dom! Har även hunnit vara inne på PA`s och handla, förstår inte vem som äter upp all mat här i huset? Men det räcker ju att titta sig i spegeln så förstår man ju vem det är! Köpte 2 skrapbingo för nu skulle här vinnas! Icke sa nicke, det blev inte en krona. Har även hunnit äta lite mat så jag klarar mig kvällen igenom. Ja, så var det ju där här med nästa vecka då jag är ledig 3 dar, den är fullspikad redan! Måndag frissan, Tisdag, träff med "psykgänget" hemma hos Helene, ska bli skitkul, Onsdag ska vi i aktivitetskommitèn träffas här och planera. Får se vad vi hittar på för skoj! Tjingeling!

Kommentera här: