GOD FORTSÄTTNING

Ja,a, nu är julen över och jag har inte bloggat nåt! Det får bli en sammanfattning här över hela julen.
Före jul så var vi hos Gun och Sylve på lite go mat, alltid gott när Gunsan lagar. Efteråt så satt vi och bara njöt i deras "stora rum" det är så mysigt där.

Värdparet själva!
Julafton och juldagen jobbade jag så min man fick klara sig själv och gjorde så och!
Julafton tog han mor med sig och åkte till Åsarp och lunchade.

S-O ser trött ut, vad kan detta bero på?
På kvällen åkte vi till Gulliden och firade jul med klappar och gröt, lugnt och skönt!

Julklappsutdelning! Kan det vara något till mig? Viktor undrar!

Linus verkar nöjd iallafall!

Julklappspyjamasen från mormor och morfar har kommit på. Dags att lägga sig!
Juldagens kväll tillbringade jag och far i soffhörnan, skönt.
Annandagen var det matlagning för då kom alla barn och barnbarn, Farmor och Christer
hit. Julklappar delades ut även idag, alla verkade nöjda och belåtna.

Här är det den yngre generationen som käkar.

Fredriks rådjursstek avnjuts, ser ni Viktor i bild som väntar på resterna!

Alla verkar avslappnade.
Jaha, så var denna julen över också.
1 Anonym:

skriven

Please, ta bort det nedersta kortet, jag ser ju helt jävla mupp ut!!!!!!!!

Kommentera här: