BLANDAD KOMPOTT

Idag fyller min syster 60år Hipp hipp hurra!
Hon vill ej sin dag fira,
så hon åkte bort,
men kommer hem inom kort!
I förra veckan fyllde Mia år och det firade vi iallafall. Paket och blomster och god mat och lite fiolspel därtill.


Här får hon hjälp att öppna sina paket.

En underbar blomsteruppsättning fick hon av Veronica.

Som avslutning på kvällen så spelade Linus en "trudilutt" på fiolen!



Vad månne det bliva av detta barn?
Vad har jag gjort mer? Jo, städat ur en garderob, ja, jag har bara börjat!

Två säckar har jag redan fått och det är bara början än!!!!
Lite har jag kört ner till Mia, böcker, sånghäften och tidningar som jag tyckte var synd att slänga.
Hon var väl inte så där över sig glad när jag kom med det, men, men.....
Håller även på att göra iordning Betty Boop-rummet (som jag kallar det) fått upp en stringhylla
som jag nu ska fylla med grejer!!!!

Det blir nog bra när det blir färdigt!
Skulle behöva ha en sån här hylla till!!
I lördags hade vi kräftskiva i klubben, vi började redan klockan 3 på eftermiddan med förberedelserna.

Dukat och klart, vi var ganska nöjda med resultatet.
Festen kan börja!

Och fest blev det! Det kan jag lova! Här är dambordet och jag undrar om
inte dom hade tävling, om vem som kunde dricka mest snapsar?
Resultatet visade sig senare på kvällen,hi, hi..
Humöret var iallafall på topp!! Kvällen blev lyckad med bra musik och ganska mycket folk.
Nu är det ny vecka och har hunnit jobba två dar redan, idag börjar jag inte förrän halv 1,
vi har APT i eftermiddag. Imorgon är min enda lediga dag och då har vi Hälsovågen. Typiskt!
Den här gången ska vi prata alkohol, hm.... och träna styrkelyft!!!! Mer om det i morgon.
Ute är det verkligen höst, frost! Igår morse fick jag börja med att skrapa rutorna på bilen,
inte roligt! Nu skulle man sticka söderut och komma hem igen fram på vårkanten! Är det nån som håller med mig? Nej, nu är det dags för dom vanliga rutingöromålen; bädda, plocka ur diskmaskin,
fylla en tvättmaskin osv... Tjingeling!

1 Kristina:

skriven

Jaaaaa......tala bara om vart vi ska åka jag hänger på direkt.

Kommentera här: