SOMMAR

Sommar, sommar och sol...... Äntligen sommar! Vilken bra början för alla som har gått på semester nu. 23 grader varmt nu klockan 7 på kvällen, underbart!  Har inte gjort nåt sen jag kom hem från jobbet, bara varit.......
Något varmt att jobba idag men man får inte klaga nu, när sommaren äntligen är här. Tänkte klippt gräset, men bara tänkte!!!! Det får bli imorgon eller varför inte på torsdag när jag är ledig. Den kvarglömda bilen som jag skrev om en annan dag är nu lagad och hämtad. Kaffekorgen som också var kvarglömd blev hämtad i förrgår. Slutet gott allting gott, som man säger. Ikväll får det bli en grillad korv, måste passa på att sitta på altanen nu i värmen. Kanske en kall öl till, det är aldrig fel! Tänk vad motion man får nu av att bära alla vattenkannor till blomlådorna, kilona bara rasar av!!!!!! Önskedrömmar!!! Imorgon är det redan onsdag och halva veckan har gått, vart tar tiden vägen?
Ja, det kan man fråga sig! Dags för lön och räkningar snart, räkningarna bara väller in, lönen är slut innan den ens har hunnit komma! Garagebygget ni vet! Vatten och bröd hädanefter!  Ja, då rasar väl kilona ännu mer. Måste tala om att hädanefter får jag titulera mig fastighetschef! Fick ett brev häromdan där det stod; Fastighetschef Carina Holgersson! Det ni! Vad får dom allt ifrån? Nog för idag, nu ska jag tända grillen. Tjingeling!

Kommentera här: