SLUTKÖRD

Har inte orkat skriva på flera dar men nu vet jag hur småbarnsföräldrarna har det. Jobbat och varit på kurs i 8 dar plus att jag har hämtat och lämnat på dagis, varit´en heldag i Tidaholm och varit barnvakt!!!! Å,så ska man då va älskarinna, ha krafter kvar när ens karl läst.......... Kommer ni ihåg Siw Malmkvists låt? Så känner jag mig nu, men det har varit nyttigt att pröva på och se hur ungdomarna har det idag. Men jag är ju ingen ungdom längre!!!! Idag har jag iallafall städat, det var behövligt ska ha lite främmande ikväll så det behövdes. Riktigt så illa som han hade det i den nya serien på tv:n igårkväll var det faktiskt inte. Såg ni det inte? Då gick ni miste om nånting! Jag tror programmet hette "Rent Hus". Solen skiner här, det är riktigt vårväder för en gångs skull, kanske börjar vårkänslorna komma så smått! Har åkt på en förkylning igen med nästäppa, blir till att ta fram de " små gröna pillren" igen. Nu har jag blivit storkund på Tradera också, inhandlat ett vykort från Stora Bjurum, hela 8 kronor, var väl ingen annan som ville ha det men kul för mig som är född och uppvuxen på godset. Egentligen borde jag gå ut i det här fina vädret men känner inte för det!!!!!  Ska ta en kopp kaffe istället och läsa Kommunalarbetaren passar ju bra nu när jag går den fackliga kursen.

Kommentera här: