Över för denna gång.......

Jaha, nu är den "beryktade Ålandresan" över för denna gång!
Klev på bussen som vanligt vid bussgaragen i Vartofta och intog våra "vanliga" platser!!!!!
Kl. 10.30 avgick bussen från "kåken" och festen kunde börja!!! Alltid lika roligt och alla är på toppenhumör! Vad annars? Alla kom med och båten kunde lägga ut, efter en god buffe och diverse dryck så var det dags att lyssna  och dansa till Go Getters och Shanes. Ja, för er som va med på 60-talet minns säkert Shanes och Hi Lili Hilo!


Vilket ös det var när dom drog igång!

För att inte tala om när Go Getters spelade, dansgolvet var "knökafullt"!
Hem resan blev ganska lugn efter en stadig frukost så var vi igång igen!
En Irish Coffe och sätta sig och njuta av skärgården va inte dumt! Har sett ut mitt "sommarhus"!

Inte så tokigt, va? Behövs bara lite money!
Vad tiden går fort när man har roligt! Helt plötsligt var vi tillbaka i Stockholm igen.

Och kan ni tänka er, alla var på plats och vi kunde börja hemresan. jag kan bara säga att det var fest på hemresan också!!!!! Det var inte lätt för dom som försökte sova, jag var en av dom! Jag la' ner det ganska snabbt! Kan bara konstatera att det var en toppenresa som alltid!
Vilken tur att OS började dagen efter, vi kunde slappa framför tv:n hela dan, med andra ord! Vi gjorde inte många "knop". Söndagen var vi bjudna till Cesarstugan på middag och teater, kunde det bli bättre? Alla Hjärtans Dag! Struntade i alla Pro Points och bara njöt! Men nu får vi ta nya tag! Idag blir det soppa till lunch, kanske min man kommer hem och äter tillsammans med mig. Tyvärr har jag åkt på en rejäl förkylning! Kan det vara "draget" på bussen????  Skit samma, det går väl över!
Nu är det jobbevecka som gäller, tisdag, onsdag,torsdag, lördag, söndag och måndag!!! Puh! Får nog hoppa gympan idag, inget vidare att gympa när "näsan rinner".  Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta! Tjingeling!
1 kristina:

skriven

Härligt, kan höra musiken o gunget. Kul med såna resor, bara det hela båten gungar....Krya på dig nu /

Kommentera här: