En fullspäckad dag!!!!!

Onsdag! F-n vad veckan går fort! Har tagit hand om ett tvättberg! Men nu är det klart! Hur ser dagen ut för övrigt? Jo, närmast på programmet så ska jag åka ner till Tidaholm och luncha med Mia och Sanna, det får väl bli en sallad! Hämta Malan på dagis och sen hem till Gulliden och möta upp Linus och Maja när dom kommer med skolbussen! Jag befarar att det finns tvätt där också att ta hand om! Lite mellanmål och mys i soffan får vi hoppas att vi hinner med innan Mia kommer hem från jobbet. Hem till Kälvene igen och laga mat, ikväll blir det kycklinggryta med allt möjligt gott i! Sen är det packning som gäller. Wheels-kryssningen imorgon tillsammans med Nasco!!!! Vad kul det ska bli! ser verkligen fram emot detta, det är nog fler än jag som gör det. Har ju handlat lite nya kläder som ska invigas imorgonkväll, alltid lika roligt och få nåt nytt att sätta på "kroppaskrället"! Måste ringa och kolla när bussen går från Vartofta och fixa så att nån kör ut oss!  Igår var vi inne till Resebyrån och kollade lite flygresor, det lutar åt att det blir AirFrance till Paris och sedan direkt till Atlanta. 25 september och hemresa 16 oktober. Alltid lika kul och planera, håller på och kollar hyrbilar nu, finns mycke att välja på, först vilket bolag man ska använda sig av och sen vilken bil. Vi har alltid anlitat Alamo, men vi får se, först gäller det att boka själva resan! Ska börja titta lite så smått på boende också, vi brukar inte boka nåt innan utan kollar bara vad det finns och tar en adress, alltid lika spännande att se om man hittar det! Vi har ju haft tur dom andra gångerna som vi rest så vi hoppas på det nu också. Nu är det ju också så mycket nytt att fylla i innan man åker men det får resebyrån hjälpa oss med, så det ordnar sig säkert. Vi har ju gott om tid på oss. Nej, nu ska jag göra lite mer nytta innan jag sticker till Tidaholm!
1 Kristina:

skriven

Åh vad härligt m resa. JAg är oxå lite sugen på USA för första gången i mitt liv.... Vi får ta lite info från er . ha en trevlig kryssning.

2 Anonym:

skriven

Trevlig kryssning önskar jag er! =)

Kommentera här: