LAPPSJUKA

Lappsjuka! Vet ni vad det är? Inte? Då ska jag tala om det för er! Det är när man har gått hemma i 14 dar med ryggskott. Gå och stå har gått bra, men sitta och när man ska upp ifrån sittande ställning, det är ett h-vete!!!! Idag är första dan som det inte gör ont när jag sitter, då har det alltså gått 14 dar sen jag fick det här "skiten". Vad har jag gjort hela tiden? Jo, stått vid spisen och lagat mat!!!!!! Nej, inte hela tiden förståss, jag har gjort gymnastiska övningar som jag tycker har hjälpt mig bra bl.a. Är sjukskriven till den 20:e så då hoppas jag att jag har tränat upp min rygg igen. Nog om detta. Underbart höstväder ute iallafall, men får väl lugna mig lite innan jag börjar hösta upp ute,tänkte gå igenom och sortera lite papper i eftermiddag, ligger stora högar överallt, mycket kan jag nog slänga och resten får jag väl sätta in i pärmar. Fy, vad tråkigt!!!! Har strukit massa kläder idag, det är också TRÅKIGT!! Allt är tråkigt när man är hemma pg.a sjukdom. En positiv grej! Jag har haft sovmorgon i 14 dar! Igårkväll var jag och S-O nere i Gulliden och var barnvakt, Mia och Fredrik var på föräldramöte för Maja, underbara ungar att ha hand om. Malan börjar prata nu ordentligt, härligt att höra henne säga "mojmoj" och "moffa".


Här är hon i full gång med att hoppa hopprep!
Förresten, Morgan har fyllt "gubbe" 40 år alltså.
Jag, Stefan, Mia och Malan var och grattade honom, här ses kusinerna på bild!

Snyggingar alla tre, eller vad tycker ni?
Pauline har varit här och hälsat på också, då fick hon åka till Sanna
och rida, det var uppskattat. Riktigt duktig på att rida faktiskt!

Även Tayson såg nöjd ut!
Ja, detta var ett litet axplock, nu ska jag inte sitta still längre det känner jag.Tjingeling.

1 Veronica:

skriven

Helluuu!!!!

Tänkte bara fråga efter receptet till den goda äppelkakan du bjöd på i måndags... Riktigt god!!!

Kommentera här: