REKLAM

Nu har jag varit i stan och handlat, det ekade i kylskåpet när jag öppnade det! Men nu är det påfyllt igen, skönt. Få se hur länge det varar,vi verkar äta som hästar i det här huset! Är det nån som gillar reklam i brevlådan? Jag gör det inte! 2 högar idag, en i morse med tidningen och en jättehög nu med posten.

Jag skulle ha en hel vecka att göra om jag skulle åka runt till alla dessa affärer och handla!
Jag nöjer mig till en affär åtminstånde när det gäller mat.
Har inhandlat lökar idag, men tänker inte gå ut i detta vädret och sätta ner dom. Det blåser så det står härliga till här ute i Kälvene.

Tänk till våren när dessa blommar för fullt! Börjar redan längta dit, men tyvärr så ska vi ju uppleva en höst och vinter först! Man skulle vara en björn, krypa ner i ett ide och sova och vakna upp fram på vårkanten, det ni! Eller som jag skrev sist, åka till södre breddgrader. Vi börjar redan planera att åka till USA nästa år igen, den här gången ska vi nog flyga till Atlanta och besöka Nashville och Memphis bl.a. Kul att planera och ha nåt att se fram emot! Nej, nu får jag väl göra nånting nyttigt inna jag åker till stan igen och ryggympan. På återseende!

Kommentera här: