UTFLYKT

Vi har gjort ganska mycket under veckan som har gått, S-O har ju varit ledig och jag har jobbat 2 dar. I onsdags kväll var vi ute och åkte en tur med Rune och Inga-Lill, Habo först och skulle titta på Salex som Inga-Lill hade planterat. Vi hittade den aldrig!!!! Hon kom inte ihåg var hon hade varit! Fortsatte ner till Huskvarna och Roger och Maritas kafè

Kaffe och Kackel. Det är bara så mysigt här, kan rekommendera detta
om ni är ute och åker.

Räkmacka och kaffe, inte dumt så här på kvällskvisten!
Fortsatte på småvägar och till slut så hamnade vi i Gränna. Tänkte att det
är lika bra vi kollar var Mia med familj är och campar! Men vi hann bara till
parkeringen. Ballonguppstigning!!! Jag ringer till Mia tänkte jag då, men precis då
så kom dom på sina cyklar för att se på detta också. Vilken upplevelse! Har aldrig sett
detta förut, ja, ballonguppstigningen, alltså!

Jag skulle aldrig sätta mig i en sån här "makapär"!!!
Men tjusigt var det!
Torsdagkväll så jobbade jag och Lena G, svetten lackade av mig,
ca. 30 grader varmt! PUH!
Fredag likadant! På kvällen åkte vi till Kinnarp och Anderssons,
lax och vitt vin, inte dumt! Smakade jättegott! Ett parti kort hann vi med innan
åskan började smälla! Det blixtrade ta mig sjuttan runt om oss hela tiden,
ett skådespel i högsta grad! Mattias körde oss hem vid 12 tiden i blixt och dunder!!
Lördag, ja, vad gjorde vi då? Jo, klippte trädgården och städade upp ute och sen hade
vi det bara skönt. På kvällen kom Sylve hit och tog en "bärs" Gunsan jobbade men hon
kom en sväng när hon åkte hem.  Jaha, och nu är det söndag och S-O är iväg in till Shell,
det var nog diskmaskin som krånglade där. Ska fixa lite frukost tills han kommer hem.
Tjingeling!

Kommentera här: