Ännu en ledig dag

Ja, ännu en ledig dag! Vad gjorde jag igår? Massor, var i stan och shoppade, vi mest ögonshoppade jag och Gunsan. Åt en go middag hos Åkerström! Körde in 10 kärror med ved igår eftermiddag och det känns i ryggen idag!  Njöt av sommaren som ännu finns kvar, grillade en korv och tog en cider. Man får passa på! Vad är det som gäller idag, då?
Jo, ska nog åka och handla lite, sen ska jag försöka att städa av, ska ha gäster imorgonkväll. Aktivitetsgänget kommer hit och vi ska planera kommande fester och aktiviteter. Men först är det ikväll som gäller! "Psykgänget" ska träffas hos Helene, vilken tur att jag är ledig imorgon också! Vi har inte träffats sen i våras så det ska bli riktigt skoj. Idag är det Lovisa och Louise som har namnsdag, Lovisa kommer ursprumgligen från det tyska namnet Ludvig och som betyder "berömd krigare". Det finns omkring 29000 som heter Lovisa i Sverige. Då vet ni det!  Nu har det gått en vecka utan kamera, det är hemskt, jag som alltid har kameran med mig överallt. Har letat fram vår gamla och satt batteriet på laddning, får se om den funkar! Det känns hemskt att inte kunna ta bilder, jag ska nog bli fotograf i mitt nästa liv! Hade tänkt att baka bullar idag men tyvärr känner jag inte för det. Sorry!  Den som väntar på nåt gott.......... Tjingeling för denna gång!
1 Veronica:

skriven

Hallå min kära kollega!!!!

Har du lämnat några anonyma kommentarer i min blogg???

Bara undrar vem de e ??!!!

Vi ses nästa vecka på jobbet!



Veronica

Kommentera här: