NY VECKA

Ny vecka igen! Nu har jag gjort en 6-dagars vecka igen och ledig 3 dar, underbart!!!!!!
Fredagkväll blev ingen myskväll, nej, då jobbade jag och Gunsan. Lördagen flöt på som den brukar göra på jobbet, på kvällen var vi bjudna till syrran som hade fyllt 60 år. Ingen uppvaktning! Vi tog iallafall med oss en blomsterkvast, man vill ju inte komma tomhänt.

Tack för senast, kära syster!

Avslutade kvällen med ett parti kort.
Söndag, upp och jobba igen, på eftermiddan var Anderssons här och ställde in husvagnen,lite kaffe och tjöt, alltid lika roligt!
Måste berätta att våran kära "matgäst" katten alltså, har börjat att komma in och ligga på filten i soffhörnet! Hrm....

Tror ni han har det gott eller?

På kvällen blev det liv i luckan, familjen Gulliden kom hit och åt kvällsmat,föräldrarna såg lite "sletna" ut, hade visst varit fest dan innan! Malan var på ett underbart humör som vanligt och höll igång! Busa med morfar är ett måste!


Vem har roligast, tror ni?
Hon lyckas med det mesta! Vad tror ni detta är som ligger bredvid tallriken?

Mormors tandtråd!!!!!
Vi skrattade så vi tjöt, ja, iallafall jag!
Linus och Maja satt mest och slappade framför tv:n efter att ha fått mormors köttebullar!!!
Det var det!
Nu är det måndag och jag har haft sovmorgon, underbart!
5 oktober redan, grått och tråkigt.
Bror har namnsdag,finns ca. 20000 som bär det namnet. Idag firas även Unicef:s internationella barndag.
Läser också om att orkansäsongen har kommit igång! Flera länder har redan fått känna på den.
Jag säger bara; håll i hatten!
Har inte funderat så mycket på vad jag ska göra idag, allmänna hushållsgöromål!!!
I eftermiddag ska jag och Lena G pröva på ryggympa på Mössebergsskolan, hoppas att det ger nåt!
Det får ni veta imorgon! Tjingeling!

1 Veronica:

skriven

Hejsan!

Har äntligen piggnat till å funderar oxå på ryggympan ikväll! Behöver göra nåt eftersom jag sovit i 3 dygn. Bara jag har nån barnvakt så ses vi där!!!

Ha de//Veronica

Kommentera här: