LEDIG

Sovmorgon, jo, pyttsan! Vaknade kvart över 7, och!!!! Klarvaken och tänkte på allt jag behöver göra här hemma!!!!!!!
Hämtade iallafall FT och en kopp kaffe och gick och la mig igen och nu sitter jag här!!!! Och bloggar alltså!  Får se i tidningen att Ingeborg har namnsdag, grattis kära svägerska som har fått det som andranamn!!! Kommer alltid att tänka på att vi sjöng för henne förr; "Jag har en gammal faster som heter Ingeborg" Vad göra idag? Jo, jag måste åka till stan och handla, borde åka en sväng till min "kära syster" också och byta lite tidningar. Evigheter sen vi träffades!!! Borde städa, undrar när jag städade sist???? Men,men, som man säger;" Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete" Pingsten är i intågande, men den känns som vilken helg som helst sen annandagen togs bort, jag jobbar förresten hela helgen, så då känns det ännu mindre att det är helg. Förresten kom att tänka på min svägerska igen, nämligen att dom har bröllopsdag imorgon, 33år måste det vara. GRATTIS i förskott!!!!! Ja, tänk vad åren går, vi har bott här i Kälvene i lika många år nu på juni, Stefan var 1 år när vi flyttade ut från stan. Ofattbart!
Nej, nu får det bli lite gjort här, tyvärr inget utomhusarbete, det blåser nästan storm! Tjingeling!

Kommentera här: