KLART

Jaha, tänker ni, vad är det som är klart? Tvätten förståss!!! Fy f-n vad tråkigt det är att stryka tvätt, särskilt när den har legat i flera dar och blivit stenhård! Men nu är det gjort. Har ju funderat på det här med hushållsnära tjänster, men det får nog vara. Har varit inne och läst om Veliga Vera , kul! Försökte kommentera men det funkade inte, tyvärr!! Ska kolla vad jag gör för fel, för det går ju till andra som bloggar. Fick precis ett sms att min kära grannfru backat  in med bilen i en gran!!!!! Vadan, detta? Får kolla upp det lite bättre vad hon skulle i granen att göra??? Är det månne en ny slags julgransplundring med bil?  Nu är alla reseskildringar färdigskrivna, jobbigt men kul. Kan vara kul att ta fram när vi blir gamla och "gaggiga" och sitter på hemmet, hoppas  bara att nån har tid att läsa för oss då! 

Det här är från vår första resa till Usa-05 och Peggy Sues restaurang, min
favorit som servitris. Betty Boop!

Här ytterligare en bild från första resan, Hollywood! Det här är ju bara sånt
man sett på gamla filmer. Vi fick köra runt en bra stund innan vi kunde få
den perfekta bilden. Åh, vad jag längtar till i Usa igen! Nej, nu får jag inte sitta
här och bli nostalgisk, dags att börja tänka på middan!

Kommentera här: