SOPOR

Lördag, börjar jobba kvart i 4 tillsammans med Agneta, ja, jag skrev rätt för en gång skull! Jag brukar kalla henne Åsa, varför vet jag inte. Ganska bra att jobba lördag kväll då slipper man ju se på Mrlodifestivalen!!!!! Skönt! Tycker det rena fiaskot, nån som håller med mig? Idag har jag hjälpt S-O att lasta sopor, gud va sopor! Var kommer allt ifrån? Nu har han kört in ett helt lass till soptippen ändå står det lite backar kvar men det ska jag ta till återvinningen på måndag.  Gammal skit ifrån det gamla traktorskjulet som han river, en gammal grill, kartonger, en gammal badbassäng som barnbarnen hade när dom var små och kan ni tänka er det var fortfarande luft i den! Vad mera? Jo, en luftmadrass som hade sett bättre dagar! Vi skulle nog kunna hålla på i evigheter, det tar aldrig slut. Har hållit på med min favoritsysselsättning en stund, strukit tvätt!! Då kommer jag "osökt" att tänka på hushållsnära tjänster igen, varför tycker jag att det är så tråkigt att stryka? Igår eftermiddag var jag och hämtade Inga hos frissan, hon hade permanentat sig, urtjusig! Hon skulle sitta och sova på natten, sa hon. Undrar om hon gjorde det? Hade sån tur så jag fick en tid hos Barbro på tisdag, ska klippa mig och göra slingor, då är man snygg tills man ska till Stockholm. Ska nog åka till stan och kolla om jag hittar nåt snyggt att sätta på mig också, finns inget "vetigt" i garderoben!!!!  Nej, nu ska jag förbereda middagen, isterband och stuvade makaroner,mums!
1 ara:

skriven

Ha så trevligt på jobbet då! JAG ska i alla fall kolla på melodifestivalen - det ska mycket till innan jag väljer bort det hihi!

Kram,

Sara

2 Veliga Vera:

skriven

Va f*n, man kan la inte missa melodifestivalen!!!! Då har man ju inget att prata om sen =)

Kör lugnt på jobbet!

3 Marie:

skriven

Ja köp dej du lite kläder så jag kan få tillbaka min prickiga tunika!! Puss!

4 Sanna:

skriven

Håller med att melodifestivalen har ballat ur..trökigt.

Mamma har lärt mig att stryka (a) haha ;)

Kram

5 Lisa:

skriven

Vad tycker du om kavajen som jag plockade med mig hem idag? Bu eller bä? ;)

6 Kristina:

skriven

Ja det är konstigt vad skit man samlar på sig .....ändå har ju jag inte bott såå länge i huset tja ett bra tag iallafall =) .Håller med dig om strykningen det är tråkigt men va fint det blir när det är klart //Kram

Kommentera här: