Apropå slalom

Kände bara att jag var tvungen att sätta mig och blogga en stund, jag har nog lite resfeber! Är bara tvungen att kommentera "doteras" blogg! För det första så trodde jag att man använde hjälm när man åker slalom i hundra knutar utför i en backe och då är ju inte mössan nåt problem, eller hur? Måste ha missuppfattat det hela, men varför gå och slänga ut 70 spänn på en barnmössa när det finns grejer i fars garderob! En kombinerad hjälm och mössa!! Den går att hyra för halva priset!


Vilka ovationer det skulle bli i Sunne!! Finns även öronlappar att fälla ut!
Ett litet hål innanför så man behöver inte ta av sig den när man ska
konversera med nån, passar säkert bra till den övriga klädseln också.
Jag kan lova en sak! Det finns ingen mer som har samma!
Nej, nu måste jag göra lite nytta, har ganska mycket att göra innan jag åker.
Dammsuga, vattna blommorna, handla, åka till frissan och packa. Det blir nog bra när det blir färdigt!
1 Marie:

skriven

Tack för erbjudandet men jag...eh...hoppar...

Mössan ska jag inte ha när jag åker, då ska jag faktiskt ha hjälm! (duktig flicka va?)Mössan har man efter åkningen för att slippa visa sin taskiga frisyr när man går på after ski, såklart!

2 carina:

skriven

Aha, fattade inte detta. Idag har farmor varit här i 3,5 timme. Vi har följt förlovningen på tv! Nu ska vi äta bröllopsdagsmiddag!!!!

3 Kristina:

skriven

Du får ha en trevlig resa till Stockholm en härlig stad m massa shopping =)

Kommentera här: