OTTERSTORP

Mia ringde och frågade om jag skulle hänga med till Otterstorp och bada, klart jag ville! Hon, Maja, Amalia och Ellen skulle åka dit, länge sen jag var där och badade. Jag och S-O var ju där en kväll på juni men då hade vi ju inga badkläder med oss. Här var vi ju mycket när barnen var små. Malan var som en fisk i vattnet, inget rädd, så det var bara för mormor att hoppa i också. Maja och Ellen klarade sig själva, Ellen kan ju simma och Maja hade badring på sig. Jag hade packat iordning en fikakorg och det satt ju inte dumt när man hade badat en stund.

Är hon inte söt i sin två-delade baddräkt? Malan alltså!

Smakade gott med bullar och saft, när man hade badat, Maja fick bita försiktigt för hon hade en lös tand!
Jag och Malan gick i badade en gång till men då blev hon plötsligt så trött att hon ville mysa hos mamma.

Ser det inte mysigt ut?
1 Marie:

skriven

Mysig bild!

Maja tappade tanden när vi kom hem förresten! Och tandfén kom med en guldpeng!

2 Sara:

skriven

Det ser härligt somrigt ut!

Kommentera här: