KÖP o KÖP

Nej nu måste jag bara skriva igen, har varit i köpartagen igen. Först present till Linus det blev ett par hockeyrör, han måste börja träna redan nu om han ska bli hockeyproffs och försörja sin mormor och morfar när dom blir gamla! När jag ändå var i farten så passade jag på att köpa julklappar till våra barnbarn också, vad talar jag inte om här.Igårkväll hade hembygdsföreningen en höstträff, Folke Elbornsson gästade oss, han är verkligen en skådespelare uti fingertopparna denna gång gestaltade han Evert Taube.Måste berätta att jag har gjort en dundertabbe idag!!! Var och inhandlade panelgardiner på Jysk (köp o köp) kom hem med ett par men jag har ju två fönster i vardagsrummet! Hur dum får man bli? Ja, ja, jag tar dom till köket istället, så var den saken ur världen. Var uppe på Shell och åt middag idag förresten, då tyckte min son att bilen såg för dj-lig ut så ett tu tre så stog den i tvätthallen och kom ut ren och fin, inte dumt att ha en son som jobbar på Shell, va? Nu har vi börjat bli politiskt intresserade också, varit på partiskola ikväll tillsammans med "gubben" ock "grannkärringen", ganska intressant faktiskt, får väl se vad det blir av detta. Kunde ju inte missa "Bonde söker fru" så vi satte i ett videoband när vi åkte hemifrån för att spela in det. Vad tror ni har hänt när vi kommer hem? Jo, den gamla videon har "pajat"!!!!F-n. Hann se dom sista 5 minuterna hur Susanne satt och "gullade" med "Tönten" han med alla ringarna Per-Inge är ju mycket bättre, men det klart det är ju inte jag som ska ha`n!!!

Kommentera här: